måndag 1 mars 2010

Jag har fått nackspärr, fruktansvärt ont gör det. Har aldrig tidigare haft det. Men ack så jobbigt det är, det gör ont i hela högersida av nacken, ner i ryggen och upp i huvudet. Idag känns det dock lite bättre..
Igår blev det endast lite longerig på ridbanan (vår duktiga stallägare har plogat hela ridbanan så nu är den fullt användbar) Han var inte det minsta oren och rörde sig kalas fint.. Så nu blev jag osäker igen med klinikbesök, jag som hade bestämt mig!!
Men det är ju inte så kul att åka till kliniken med en häst som är 20 år. Dem kommer ju garanterat att göra böjprov och hur bra är egentligen det för en häst som är 20? Men samtidigt, det är klart att jag måste kolla vad det är eftersom att jag ser att det är något som kommer smygande då och då! Jag ska försöka tömköra idag så får vi se hur jag gör. Kanske ringer och pratar med vetrinär också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar