lördag 27 februari 2010

Nu har jag bestämt mig

för att boka en tid på kliniken! På måndag ringer jag till kliniken och bokar en tid. Jag känner mig orolig för hans höger bak. Lika bra att kolla upp det. Han är absolut inte halt. Men då och då så knycker det i benet och som jag skrev tidigare så har han vilat det benet så mkt. Så jag känner att det är lika bra att kolla upp. Om vet. sedan säger att det inte är något fel så kör vi på som vanligt med gott samvete, men jag tror att dem kommer säga att det är något.

Jag hade bokat in så Cesto skulle få massage imorgon kväll. Men jag avvaktar med massage tills jag hört vad vet. säger! Tills vi får en tid har jag bestämt för att fortsätta hålla igång honom.

1 kommentar:

  1. Ah - hoppas det går bra för er. Vet själv hur lättad man blir när man väl har bokat tid. Jobbigt att gå och vela.. :-/

    SvaraRadera