måndag 8 februari 2010

Urch, vad jag spenderar

PENGAR! Jag kan inte hålla i pengarna. Så fort det finns några kroner kvar på kontot så måste även dem kronorna spenderas. Ibland är man ju hopplös.
Men, har i alla fall köpt ett par Mias Benlindor, oranga, riktigt häftig färg. Köpte också en luva som man har på sig under hjälmen för att inte frysa (riktigt praktiskt, förstår inte varför jag inte köpt en sådann tidigare). Köpte också ett par handskar från Jacso, Varma och sköna, perfekta till både ridning och mockning/stallarbete.
(Jag måste säga att bilden är lite misstolkande, Cesto ser ut som en klenis på bilden. Men om jag får säga det själv så är han fint musklad och är i fint hull just nu)
Nu väntar jag bara på att mina skydd ska komma. Sen ska jag inte köpa några mer häst saker på länge. Nu får han (jag :-P Nöja oss med det vi har!
(Men det skulle vara lite kul med ett nytt träns)

2 kommentarer:

  1. Det är ALLTID kul att köpa nya saker till sig o hästen...

    SvaraRadera
  2. 70% av hästeriet är alla saker man kan köpa.. det är bara att resignera och shoppa vidare. :-D

    SvaraRadera