onsdag 3 februari 2010


Onsdag:
Häst och stall ledig. Världens bästa Gina tar hand om Cesto idag :)

Igår så var vi bara ute och tog en promenad, Elina, Suz, Marcel, Totte, Jag och Alcesto.. Även vi människor fick röra lite på sig. Det är ju alltid bra ;-)

Lite Uppdatering:

- Inga bilder från Elina (hon är långsam ;-)
- Förhoppningsvis så beställde http://www.butikenistallet.se/ skydden till mig igårkväll eller idag, så dem kommer nog snart :-)
- Troligen kommer tandläkaren ut till stallet 9/3-10 ( det var snart 1 år sedan Cesto kollade tänderna och han ska kolla tänderna var 8 månad, slarviga mig.)
- Om allt går som det ska så har jag nog en transport inom 1 vecka :-D
Och när jag väl har transporten så ska Gina direkt få följa med mig till Ridhuset så jag får rida lektion igen!!

1 kommentar: